Wyposażenie powierzchni biurowych i magazynowych

Meble biurowe wykorzystywane w miejscu pracy powinny być przede wszystkim solidne i wygodne w codziennym użytkowaniu. Konstrukcje meblowe wykonane z trwałych materiałów zapewniają komfort pracy, pozwalają skupić się wyłącznie na powierzonych obowiązkach.

Zastosowanie szaf metalowych do dokumentacji

szafa metalowa na dokumentyWyposażenie powierzchni biurowych w funkcjonalne meble zdecydowanie ułatwia organizację pracy a także wykorzystanie przestrzeni. Szafa metalowa na dokumenty umożliwia przechowywanie dużej ilości dokumentów w formacie A4. Szuflady z metalowymi prowadnicami ułatwiają pracę z teczkami i kartotekami, gwarantując ich wielokrotne i bezproblemowe otwieranie w czasie pracy. Dużą zaletą jest wyposażenie szaf metalowych w centralne zamki. Wielkość szafy można z powodzeniem dopasować do wielkości pomieszczenia biurowego. Często wykorzystywane są również szafy z drzwiami skrzydłowymi, które sprawdzają się doskonale przy przechowywaniu segregatorów. Szafy skrzydłowe większych gabarytów pozwalają na swobodne uporządkowanie dużej ilości dokumentów na kilku półkach. Każda z metalowych półek przystosowana jest nawet do 50kg obciążenia. Solidne szafy metalowe wykonywane są z grubej blachy stalowej malowanej proszkowo. Bardzo wygodną opcją są metalowe szafy z drzwiami żaluzjowymi – równie trwałe jak szafy z drzwiami skrzydłowymi, a do tego prezentują się bardzo estetycznie. Duże możliwości oferują też regały przesuwne, dzięki budowie modułowej można tworzyć różne zabudowy.

Przestrzeń biurowa powinna być tak zaprojektowana, aby warunki do pracy były sprzyjające pod każdym względem. Metalowe meble zapewniają wysoki poziom jakości – są bardzo stabilne i funkcjonalne. Zastosowanie takich szaf we wnętrzach biurowych zapewnia sprawną organizację całej dokumentacji, zarówno archiwalnej jak i bieżącej.